Sunday, June 1, 2008

visitdyn & me

visitdyn adalah satu wadah yang diterajui oleh shahib amin. kebetulan shahib datang ke mesir untuk mengambil madah ulangan. dia tinggal satu rumah dengan aku. so dengar dari kawan-kawan mesir, shahib ni memang pakar dengan IT. so bila dia kata dia nak buat balik visitdyn selepas lama tak buat, dia ajak aku untuk sama-sama jayakan visitdyn dia.
so atas dasar setia kawan aku sudi untuk menjayakan projek yang tak sangka mendapat sambutan yang hangat di singapura. all the best shahib dengan visitdyn dia semoga dia mendapat mengorak langkah untuk menjalankan da`wah dengan cara yang sedemikian. so guys.. sokongan kepada kawan-kawan macam shahib ni kita harus tolong. berat sama dipikul ringan sama dijinjing.
jangan pikir keuntungan. jangan pikir glamour. jangan pikir yang kita nak buat sesuatu ni untuk menjadi kaya secepat mungkin. kalau nak jadi kaya cepat,guna skim cepat kaya. yang penting jika kita ada kemahuan untuk membuat sejarah, insya allah disitu ada jalan cuma kita kene lebihkan usaha. jadilah diri sendiri. semua orang ada kelebihan dia masing-masing. tak payahlah nak tiru orang bulat-bulat. tak ada originality pon orang boleh hilang keyakinan dengan kita.
kepada kawan-kawan, member-member yang belajar tidak kiralah yang di mesir, syria, yaman, uia atau yang akan sambung master, aku ucapkan all the best dalam apa jua bidang yang korang ceburi. cuba cipta sejarah, bukan untuk berbangga-bangga tapi satu usaha yang sebenarnya kita mampu membuat sesuatu yang lain dari yang lain. just be youself. ALLAH maakum

2 comments:

shahib said...

"all the best shahib dengan visitdyn dia semoga dia mendapat mengorak langkah untuk menjalankan da`wah dengan cara yang sedemikian"

wow..terharu nyeee thanx awak!!

md.yusuf rahman said...

diam la kau...geli la DAUD